Betaling

Bij HQ-Mobile accepteren wij diverse betaalmethoden om het onze klanten gemakkelijk te maken. U kunt betalen met iDEAL, PayPal, bankoverschrijving, en eventueel andere populaire betaalmethoden. Alle betaalmethoden worden veilig verwerkt om de bescherming van uw gegevens te garanderen.

De veiligheid van uw betalingen is voor ons van het grootste belang. HQ-Mobile gebruikt geavanceerde encryptie en beveiligingsprotocollen om ervoor te zorgen dat uw transacties veilig zijn. Uw betalingsgegevens worden nooit opgeslagen op onze servers.

Na elke aankoop ontvangt u een digitale factuur in uw e-mail en in uw HQ-Mobile account. De factuur bevat een gedetailleerde opsomming van de gekochte producten, prijzen, btw en eventuele verzendkosten.

Voor bepaalde klanten en bestellingen biedt HQ-Mobile de mogelijkheid om achteraf te betalen. Deze optie is onderhevig aan een kredietcheck en goedkeuring door HQ-Mobile.

Bij aankopen met betalingsvoorwaarden (zoals achteraf betalen of in termijnen betalen) zijn de betalingstermijnen duidelijk aangegeven. Het is belangrijk deze termijnen na te leven om extra kosten of rente te voorkomen.

Mocht u problemen ondervinden met uw betaling, neem dan direct contact op met HQ-Mobile. Wij zijn bereid om samen met u een oplossing te vinden voor eventuele betalingsproblemen.

In het geval van retourzendingen of geannuleerde bestellingen, zal HQ-Mobile het betaalde bedrag terugstorten op dezelfde wijze als de oorspronkelijke betaling is gedaan. Terugbetalingen worden binnen een redelijke termijn verwerkt, afhankelijk van de gekozen betaalmethode.

Voor vragen over betalingen of voor meer informatie over ons betalingsbeleid kunt u contact opnemen met HQ-Mobile via het contactformulier. Ons team staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en te ondersteunen waar nodig.